
Narodowy Instytut Muzyki i Tańca ogłasza nowe szkolenia organizowane w ramach Programu reorientacji zawodowej muzyków i tancerzy.
MUZYKA
Zainteresowane osoby mogą wziąć udział w następujących szkoleniach zorganizowanych w formule online:
- Jak wykorzystać internet i social media, jako narzędzie marketingowe dla artystów – wprowadzenie i teoria.
termin: 14-15.03.2025 r. g. 9:00-13:00. - Jak używać Google Ads na potrzeby marketingowe muzyków i tancerzy – warsztaty praktyczne.
termin: 5-6. 04. 2025 r. g. 9:00-13:00. - Jak używać Social Ads na potrzeby marketingowe muzyków i tancerzy – warsztaty praktyczne.
termin: 11-12.04.2025 r. g. 9:00-13:00. - Personal branding artysty, czyli jak przygotować indywidualną strategię marki osobistej.
termin: 9-10.05.2025 r. g. 9:00-13:00. - Jak używać AI – sztucznej inteligencji do tworzenia contentu i wykorzystywania jej na potrzeby artystów – warsztat i nauka używania konkretnych narzędzi do tekstów i grafiki.
termin: 16-17.05.2025 r. g. 9:00-13:00. - Jak używać AI – sztucznej inteligencji do tworzenia contentu i wykorzystywania jej na potrzeby artystów – warsztat i nauka używania konkretnych narzędzi AI do video i audio.
termin: 6-7.06.2025 r. g. 9:00-13:00. - Budowa stron www – architektura, projektowanie i jak wykorzystać www do skutecznego marketingu muzyków i tancerzy.
termin: 4-5.07.2025 r. g. 9:00-13:00. - SEO – jak działa pozycjonowanie i marketing w silniku wyszukiwarki.
termin: 29-30.08.2025 r. g. 9:00-13:00. - Google Analytics – jak działa najpopularniejsze narzędzie analityczne w internecie i jak wykorzystać je dla muzyków i tancerzy.
termin: 5-6.09.2025 r. g. 9:00-13:00. - Tik Tok – charakterystyka serwisu i narzędzi montażu wideo na potrzeby muzyków i tancerzy.
termin: 24-25.10.2025 r. g. 9:00-13:00. - Jak opracować brand, strategię marketingową i komunikacyjną względem osiągnięcia celów biznesowych.
termin: 21-22.11.2025 r. g. 9:00-13:00. - Jak zostać influencerem – czyli proces tworzenia contentu i zasięgu dla własnej marki osobistej artysty (w tym reklamy video Meta, TikTok, Youtube czy nawet TV).
termin: 4-5.12.2025 r. g. 9:00-13:00.
Narodowy Instytut Muzyki i Tańca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w liście kursów i szkoleń w czasie trwania programu, w tym do rezygnacji z ich realizacji (szczególnie w przypadku nie zakwalifikowania zakładanej liczby osób).
Liczba miejsc na poszczególne kursy i szkolenia jest ograniczona, o zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń.
Zainteresowani kandydaci proszeni są o wypełnienie formularza online znajdującego się poniżej.
Informacja o zakwalifikowaniu do Programu będzie podana do wiadomości osoby aplikującej.
Przed zgłoszeniem prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem Programu dostępnym poniżej.
TANIEC
Szkolenia skierowane są do osób pełnoletnich, posiadających rezydencję podatkową w Polsce. Warunkiem udziału w Programie jest posiadanie minimum 5-letniego udokumentowanego stażu zawodowego (scenicznego) w zawodzie tancerza/tancerki w Polsce.
Osoby zainteresowane mogą wziąć udział w dowolnej liczbie spośród poniżej wskazanych szkoleń:
- Jak wykorzystać internet i social media, jako narzędzie marketingowe dla artystów i muzyków – wprowadzenie i teoria
termin: 14-15.03.2025 - Jak używać Google Ads na potrzeby marketingowe muzyków i tancerzy – warsztaty praktyczne
termin: 5-6.04.2025 - Jak używać Social Ads na potrzeby marketingowe muzyków i tancerzy – warsztaty praktyczne
termin: 11-12.04.2025 - Personal branding artysty, czyli jak przygotować indywidualną strategię marki osobistej
termin: 9-10.05.2025 - Jak używać AI – sztucznej inteligencji do tworzenia contentu i wykorzystywania jej na potrzeby artysty / artystów – warsztat i nauka używania konkretnych narzędzi do tekstów i grafiki
termin: 16-17.05.2025 - Jak używać AI – sztucznej inteligencji do tworzenia contentu i wykorzystywania jej na potrzeby artysty / artystów – warsztat i nauka używania konkretnych narzędzi AI do video i audio
termin: 6-7.06.2025 - Budowa stron www – architektura, projektowanie i jak wykorzystać www do skutecznego marketingu muzyków i tancerzy
termin: 4-5.07.2025 - SEO – jak działa pozycjonowanie i marketing w silniku wyszukiwarki
termin: 29-30.08.2025 - Google Analytics – jak działa najpopularniejsze narzędzie analityczne w internecie i jak wykorzystać je dla muzyków i tancerzy? termin: 5-6.09.2025
- Tik Tok – charakterystyka serwisu i narzędzi montażu wideo na potrzeby muzyków i tancerzy
termin: 24-25.10.2025 - Jak opracować brand, strategię marketingową i komunikacyjną względem osiągnięcia celów biznesowych?
termin: 21-22.11.2025 - Jak zostać influencerem – czyli proces tworzenia contentu i zasięgu dla własnej marki osobistej artysty (w tym reklamy video Meta, TikTok, Youtube czy nawet TV)
termin: 4-5.12.2025
Nabór zgłoszeń prowadzony jest do momentu wyczerpania dostępnych miejsc na poszczególne szkolenia. Kolejność zgłoszeń decyduje o zakwalifikowaniu.
Przed zgłoszeniem uczestnictwa w szkoleniu/szkoleniach prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem Programu dostępnym poniżej.
Osoby odpowiedzialne za realizację Programu:
Maciej Ogórek – Kierownik Działu Rozwoju Zawodowego w Narodowym Instytucie Muzyki i Tańca
mail: reorientacjamuzykow@nimit.pl