Narodowy Instytut Muzyki i Tańca ogłasza wyniki naboru na Szkolenie z przygotowania teoretycznego i praktycznego do pracy artystyczno-edukacyjnej w zakresie tańca i choreografii, dotyczące potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną w ramach Programu Taniec i niepełnosprawność – Przekraczanie Granic.

Wersja do druku

Udostępnij

Pracownicy NIMiT weryfikujący Zgłoszenia na Szkolenie:

Patrycja Alenkuć – specjalistka ds. impresariatu tańca, menadżerka Programu Taniec i niepełnosprawność – Przekraczanie Granic
Mateusz Czekaj – starszy specjalista ds. impresariatu tańca

zweryfikowali do udziału w Szkoleniu 10 Uczestników(-czek).

Osoby zakwalifikowane na Listę podstawową do udziału w Szkoleniu (kolejność wg daty i godziny przesłania Zgłoszenia):

  1. Sabina Opałka-Kościółek – 10.05.2024, 15:28
  2. Dorota Mentrak – 10.05.2024, 17:07
  3. Magdalena Siwecka – 10.05.2024, 17:44
  4. Maria Drozd – 10.05.2024, 18:13
  5. Katarzyna Grabińska – 10.05.2024, 19:49
  6. Olga Ziopaja – 10.05.2024, 19:57
  7. Maria Urszula Jarosiewicz – 10.05.2024, 21:00
  8. Sabina Wójcik-Grygolec – 10.05.2024, 22:51
  9. Kaja Mikołajewicz – 11.05.2024, 1:37
  10. Martyna Frankiewicz – 13.05.2024, 9:13

Osoby zakwalifikowane na Listę rezerwową (kolejność wg daty i godziny przesłania Zgłoszenia):

  1. Aniela Kokosza – 13.05.2024, 13:02
  2. Kinga Senczyk – 14.05.2024, 0:30
  3. Maciej Slabak – 14.05.2024, 21:41
  4. Ewa Budny-Orlowska – 14.05.2024, 23:41
  5. Joanna Koczorowska-Berelkowska – 15.05.2024, 16:24
  6. Berenika Jakubczak-Rauze – 15.05.2024, 23:29

Dyrektor Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca zatwierdził do realizacji zweryfikowane Zgłoszenia.

O prowadzących Szkolenie:

Justyna Wielgus – reżyserka, performerka, choreografka, kuratorka, sojuszniczka OzN, wiceprezeska Zarządu Fundacji Teatr 21.
Od 2013 roku współtworzy Teatr 21 oraz Centrum Sztuki Włączającej / Teatr 21, w którym obecnie odpowiedzialna jest za kierowanie międzynarodowymi programami oraz artystyczny rozwój zespołu aktorskiego. Od początku współpracy wprowadza intensywny namysł łączony z praktyką dotyczący różnorodności ciała i cielesności. Jest autorką ruchu scenicznego takich spektakli Teatru 21 jak: „Indianie”, „Klauni, czyli o rodzinie. Odc 2”, „Tisza Be-Aw”, „Rewolucja, której nie było”, „Jak przestałem być idealny”.

W 2019 roku wyreżyserowała „PokaZ”, a następnie kolejne prace takie jak: „Ciało w Ciało z Marilyn”, „Libido Romantico”, „Co się stało z nogą Sarah Bernhardt?”, „Nie jestem Rośliną. Strumień świadomości”, „Siedem historii okrutnych”.
Współpracowała z wieloma teatrami oraz kolektywami, gdzie współtworzyła spektakle m.in. z Teatrem Węgajty, Narodowym Starym Teatrem w Krakowie („Szewcy”), Teatrem Powszechnym w Warszawie („Superspektakl”), z Teatrem Polskim w Bydgoszczy („Wielce Szanowna Pani”), Third Space/ Lotte van den Berg ( „Dying together”, „Building conversation”), Komuna Warszawa ( „Co się stało z nogą Sarah Bernhardt?”)

Maja Kowalczyk – aktorka, tancerka i artystka z zespołem Downa z nieprzeciętną kreatywnością i silną potrzebą niezależności. Maluje obrazy, tańczy zumbę, pisze wiersze i wspaniale gotuje. Odkrywa radość gry na saksofonie. Jej motto życiowe: To możliwe!
Od 2006 roku jest aktorką Teatru 21, w którym występowała w niemalże wszystkich przedstawieniach m.in.: „Rewolucja, której nie było” (reż. J. Sobczyk), videoperformansie „Ciało w ciało z Marylin” (realizacja: Wielgus, Lipko-Konieczna) z pokazem premierowym w ramach DIS_Lecture w berlińskim Sophiensaele, „Libido Romatico” (reż. J. Wielgus) czy „Siedmiu Historiach okrutnych” (reż. J. Wielgus). Jako aktorka spełnia się również poza Teatrem 21 – zagrała w przedstawieniu „Konstytucja na chór Polaków ” (reż. Marta Górnicka, Nowy Teatr) i warszawskiej wersji spektaklu “Gala” (reż. Jérôme Bel, Festiwalu Ciało/Umysł), brała udział w laboratorium „Taniec i niepełnosprawność: przekraczanie granic” w Bytomiu w 2021 roku.

Michał Pęszyński – jest jednym z pierwszych absolwentów Zespołu Szkół „Dać Szansę” w Warszawie. Tam rozpoczęła się jego przygoda z Teatrem 21 – zagrał wtedy główną rolę w spektaklu „Orfeusz i Eurydyka”. Od tego momentu zagrał w wielu spektaklach m.in „Klauni, czyli o rodzinie. Odc. 2” (reż. J. Sobczyk), „Jak przestałem być idealny” (reż. Lipko-Konieczna, Sobczyk, Wielgus), „PokaZ” (reż. J. Wielgus), „Rodzina” (reż. J. Sobczyk). Przez ponad 15 lat występował z zespołem tanecznym „Mazowiacy”. Pasjonat sportu, od ponad 25 lat trenuje jeździectwo. Brał udział w Igrzyskach Olimpijskich w New Haven w 1995 r. gdzie zdobył brązowy medal w ujeżdżeniu. Jako 17 latek stał się bohaterem filmu „Stępem marsz” w reżyserii Andrzeja Titkowa mówiący o jego jeździeckiej pasji, życiu, marzeniach.

powiązane

Publikacje

Aktualne informacje na temat programu KPO oraz odpowiedzi na Państwa najważniejsze pytania znajdują się tutaj

 

This will close in 20 seconds