Żyjesz tańcem tak jak my? Wiesz, co w tanecznej trawie piszczy? A do tego potrafisz świetnie operować słowem? Dołącz do zespołu taniecPOLSKA.pl i twórz z nami portal, który promuje polską scenę taneczną! Szukamy osoby, która chce pracować w tanecznej redakcji!
Może to właśnie Ty?

Wersja do druku

Udostępnij

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista/specjalistka ds. wydawniczych
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

· redakcja i korekta językowa tekstów publikowanych na stronach internetowych,

· publikowanie materiałów, informacji, zdjęć, grafik i innych plików multimedialnych za pomocą systemu CMS na stronach www i portalach prowadzonych przez instytut,

· obsługa mediów społecznościowych prowadzonych przez Instytut,

· tworzenie i zamawianie tekstów (np. recenzje, relacje, eseje, felietony, teksty naukowe) na temat polskiego tańca i wydarzeń tanecznych w Polsce,

· pozyskiwanie informacji o archiwalnych i bieżących wydarzeniach artystycznych od artystów, zespołów, instytucji artystycznych oraz instytucji edukacji artystycznej z zakresu tańca i ich opracowywanie na potrzeby portali tematycznych dotyczących tańca,

· pozyskiwanie materiałów graficznych na potrzeby portali tematycznych dotyczących tańca oraz do publikacji,

· przygotowywanie dokumentacji na temat historii zespołów, instytucji artystycznych, przebiegu karier zawodowych artystów sztuki tańca,

· aktualizowanie bazy wiedzy na potrzeby portali o tematyce sztuki tańca,

· prowadzenie kalendarium jubileuszy artystów, zespołów i instytucji artystycznych,

· przeprowadzanie wywiadów z przedstawicielami środowiska tanecznego w Polsce i na świecie z wykorzystaniem różnych technik audiowizualnych oraz redagowanie i autoryzacja wywiadów,

· redakcja merytoryczna i językowa publikacji wydawanych przez Instytut,

· przygotowywanie umów i dokumentów rozliczeniowych z osobami fizycznymi i instytucjami kultury/organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami,

· merytoryczna ocena i odbiór prac realizowanych w ramach umów,

· archiwizacja dokumentów i plików,

· wykonywanie czynności związanych z pisemnym oraz elektronicznym obiegiem dokumentów,

· prowadzenie działań promocyjnych dotyczących publikacji wydanych przez Instytut,

· weryfikowanie dokumentów i materiałów pod kątem zgodności z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych.

Wymagania:

· wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: kulturoznawstwo, filologia polska, dziennikarstwo/media, historia sztuki, teatrologia, taniec),

· wiedza na temat współczesnego życia tanecznego w Polsce (instytucje, artyści, wydarzenia),

· doskonała znajomość zasad poprawnej polszczyzny, edycji i korekty tekstu,

· znajomość środowiska pracy CMS (ze szczególnym uwzględnieniem systemu WordPress),

· doświadczenie w pisaniu oraz redagowaniu tekstów i artykułów informacyjnych i promocyjnych,

· doświadczenie w redagowaniu portali i witryn internetowych,

· umiejętność przeprowadzania i redagowania/edycji wywiadów,

· podstawowa znajomość przepisów o prawie autorskim i prawach pokrewnych,

· doświadczenie w komunikacji i promocji internetowej, w tym poprzez social media (Facebook),

· znajomość środowiska MS Office 365,

· znajomość języka angielskiego (poziom minimum B1) umożliwiająca codzienną współpracę z tłumaczem,

· umiejętność pozyskiwania informacji na temat sztuki tańca i środowiska tanecznego,

· umiejętność pracy w zespole,

· łatwość nawiązywania kontaktów,

· zaangażowanie, kreatywność, samodzielność,

· rzetelność i bardzo dobra organizacja pracy.

Mile widziane:

· ukończone studia podyplomowe z zakresu teorii tańca,

· doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru kultury,

· znajomość obsługi kasy fiskalnej,

· znajomość pakietu Adobe (ze szczególnym uwzględnieniem programu InDesign).

Oferujemy:

· zatrudnienie na pełny etat w państwowej instytucji kultury,

· dofinansowanie do pakietów medycznych,

· dofinansowanie do wypoczynku urlopowego,

· możliwość zakupu kart sportowych na preferencyjnych warunkach,

· pracę w trybie hybrydowym lub zdalnym,

· pracę w niedużym, zaangażowanym zespole,

· dogodną lokalizację biura – przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik,

· możliwość pracy przy ciekawych projektach z obszaru kultury.

Wymagane dokumenty:

CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych. Dokumenty należy przesłać na adres mailowy: hr@nimit.pl

Prosimy o wpisanie w temacie maila: „rekrutacja specjalista/specjalistka ds. wydawniczych”

Uprzejmie informujemy, że na rozmowę kwalifikacyjną zapraszamy tylko wybranych kandydatów/wybrane kandydatki.

Narodowy Instytut Muzyki i Tańca (NIMiT) jest pracodawcą równych szans. Wszystkie aplikacje rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Prosimy o zawarcie w CV oświadczenia o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca w Warszawie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) oraz Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z roku 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.)”

Jeśli jest Pani/Pan zainteresowany rozpatrywaniem Pani/Pana kandydatury w późniejszych rekrutacjach prosimy o dopisanie w CV oświadczenia o następującej treści:

„Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Uprzejmie informujemy, że na rozmowę kwalifikacyjną zaprosimy tylko wybranych kandydatów.

Klauzule informacyjne na potrzeby rekrutacji w Narodowym Instytucie Muzyki i Tańca