Recenzja w ramach programu "Krytyka muzyczna 2.0" - edycja specjalna w Roku Lutosławskiego

Wersja do druku

Udostępnij

Recenzja autorstwa Małgorzaty Kęsickiej powstała w ramach IV edycji programu „Krytyka muzyczna 2.0” – edycja specjalna w Roku Lutosławskiego

IV edycja programu (grudzień 2013) poświęcona była krytyce fonograficznej i nagraniom utworów Witolda Lutosławskiego zrealizowanym w roku jubileuszowym w kontekście nagrań historycznych.

Wykład inauguracyjny wygłosił Grzegorz Michalski, a warsztaty poprowadził red. Kacper Miklaszewski, który następnie pracował z uczestnikami programu nad tekstami.

Przedmiotem recenzji Małgorzaty Kęsickiej były płyty: 

Lutosławski: The Symphonies
Los Angeles Philharmonic
dyr. Esa-Pekka Salonen
Sony Classical 2013, 88765440832 (2 CD)

Witold Lutosławski Opera Omnia 2
II i IV Symfonia
NFM Orkiestra Filharmonii Wrocławskiej
dyr. Jacek Kaspszyk
CDAccord 2010, ACD 161-2

fot. Małgorzata Kosińska

Materiały

Wybór dokumentacji audiowizualnej, będącej efektem działań prowadzonych przez Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca od 2010 roku.