Recenzja w ramach programu "Krytyka muzyczna 2.0" - edycja specjalna w Roku Lutosławskiego

Wersja do druku

Udostępnij

Recenzja autorstwa Tomasza Piotrowskiego powstała w ramach IV edycji programu „Krytyka muzyczna 2.0” – edycja specjalna w Roku Lutosławskiego

IV edycja programu (grudzień 2013) poświęcona była krytyce fonograficznej i nagraniom utworów Witolda Lutosławskiego zrealizowanym w roku jubileuszowym w kontekście nagrań historycznych.

Wykład inauguracyjny wygłosił Grzegorz Michalski, a warsztaty poprowadził red. Kacper Miklaszewski, który następnie pracował z uczestnikami programu nad tekstami.

Przedmiotem recenzji Tomasza Piotrowskiego były płyty:
Lutosławski Cetenerary Edition, Gold Collection
Polskie Nagrania 2013, PNCD Box 0009A-H (8 CD)
Witold Lutosławski: Mała suita, Muzyka żałobna, Łańcuch I i II
Ilian Garnetz, skrzypce
Orkiestra Opery na Zamku w Szczecinie
dyr. Jerzy Wołosiuk
Dux 2013, DUX 0983
[płyta dofinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Lutosławski 2013 – Promesa, realizowanego przez Instytut Muzyki i Tańca]
fot. Małgorzata Kosińska

Materiały

Wybór dokumentacji audiowizualnej, będącej efektem działań prowadzonych przez Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca od 2010 roku.