Praca badawcza w ramach programu „Muzyczne białe plamy” – nagrania.

Wersja do druku

Udostępnij

Praca badawcza autorstwa Julity Charytoniuk i Tetiany Zachykievich – „Ludowe formy kanonicznego śpiewu liturgicznego (cerkiewnego i kościelnego – prawosławnego i katolickiego) na Podlasiu powstała w ramach IV edycji programu Instytutu Muzyki i Tańca „Muzyczne białe plamy”.

Praca składa się z części opisowej oraz zbioru ponad 100 przykładów muzycznych – nagrań prawosławnego kanonicznego śpiewu liturgicznego wraz z utworami paraliturgicznymi oraz nagrań utworów przeznaczonych do śpiewania podczas nabożeństw katolickich.

Część opisowa pracy

Linki do nagrań:

Ludowe formy kanonicznego śpiewu liturgicznego w Cerkwi prawosławnej na Podlasiu – cz. I – Wielka Wieczernia, Jutrznia, Utwory świąteczne, Utwory paraliturgiczne

Ludowe formy kanonicznego śpiewu liturgicznego w Cerkwi prawosławnej na Podlasiu – cz. II – Św. Liturgia

Ludowe formy śpiewów religijnych w Kościele Katolickim na Podlasiu – cz. I Gorzkie Żale

 

Materiały

Wybór dokumentacji audiowizualnej, będącej efektem działań prowadzonych przez Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca od 2010 roku.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close