Praca badawcza w ramach programu „Muzyczne białe plamy” – nagrania.

Wersja do druku

Udostępnij

Praca badawcza autorstwa Julity Charytoniuk i Tetiany Zachykievich – „Ludowe formy kanonicznego śpiewu liturgicznego (cerkiewnego i kościelnego – prawosławnego i katolickiego) na Podlasiu powstała w ramach IV edycji programu Instytutu Muzyki i Tańca „Muzyczne białe plamy”.

Praca składa się z części opisowej oraz zbioru ponad 100 przykładów muzycznych – nagrań prawosławnego kanonicznego śpiewu liturgicznego wraz z utworami paraliturgicznymi oraz nagrań utworów przeznaczonych do śpiewania podczas nabożeństw katolickich.

Część opisowa pracy

Linki do nagrań:

Ludowe formy kanonicznego śpiewu liturgicznego w Cerkwi prawosławnej na Podlasiu – cz. II – Św. Liturgia

Ludowe formy śpiewów religijnych w Kościele Katolickim na Podlasiu – cz. I Gorzkie Żale

Ludowe formy śpiewów religijnych w Kościele Katolickim na Podlasiu – cz. II Droga Krzyżowa

Materiały

Wybór dokumentacji audiowizualnej, będącej efektem działań prowadzonych przez Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca od 2010 roku.

Aktualne informacje na temat programu KPO oraz odpowiedzi na Państwa najważniejsze pytania znajdują się tutaj

 

This will close in 20 seconds