Recenzja uczestnika programu "Krytyka muzyczna 2.0" z koncertu w ramach programu "Kompozytor-rezydent"

Wersja do druku

Udostępnij

Recenzja z prawykonania Betlehem na chór mieszany, organy, duduk, instrumenty perkusyjne i live electonics Wojciecha Błażejczyka zamówionego w ramach II edycji programu Instytutu Muzyki i Tańca „Kompozytor – rezydent”.

 

Misterium Kolędowe
25 stycznia 2014 r., godz. 21.00
Katedra p.w. św. Jakuba Apostoła w Szczecinie

Wykonawcy:

Chór Akademicki im. prof. Jana Szyrockiego ZUT w Szczecinie
Katarzyna Borecka – organy
Oliwier Andruszczenko – duduk, klarnet basowy, flażolety
Patrycja Napierała – daf, bendir, tar, riq, kalimba i inne instrumenty perkusyjne
Wojciech Błażejczyk – elektronika
Adam Kuliś – baryton
Dominika Prątnicka – sopran
Szymon Wyrzykowski – dyrygent

Program:

Wojciech BłażejczykBetlehem na chór mieszany, organy, duduk, instrumenty perkusyjne i live electonics

Niniejsza recenzja jest efektem realizacji programu IMiT „Krytyka muzyczna 2.0“

fot. Małgorzata Kosińska

 

Materiały

Wybór dokumentacji audiowizualnej, będącej efektem działań prowadzonych przez Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca od 2010 roku.