Recenzja uczestnika warsztatów krytyki operowej w ramach trzeciej edycji programu "Krytyka muzyczna 2.0".

Wersja do druku

Udostępnij

Recenzja uczestnika warsztatów krytyki operowej w ramach trzeciej edycji programu „Krytyka muzyczna 2.0”.

Modest Musorgski – Chowańszczyzna
Ludowy dramat muzyczny w 3 aktach, w redakcji Dymitra Szostakowicza
Libretto – Modest Musorgski

XX Bydgoski Festiwal Operowy
Spektakl Narodowego Akademickiego Teatru Wielkiego Opery i Baletu Republiki Białorusi
w Mińsku
Opera Nova w Bydgoszczy
Scena główna
09.05.2013 r., godz. 18.00

III edycja programu IMiT „Krytyka muzyczna 2.0”, realizowana we współpracy z Opera Nova, odbyła się w dniach 9-11 maja 2013 roku w Bydgoszczy. Tematem edycji była krytyka operowa. Program obejmował uczestnictwo w wykładzie inauguracyjnym, warsztatach oraz publikację napisanych przez uczestników tekstów. Uczestnictwo w programie obejmowało także udział w panelach i wykładach Forum Krytyki Operowej, organizowanego przez Operę Nova w ramach XX Bydgoskiego Festiwalu Operowego. Wykład inauguracyjny poprowadziła prof. Małgorzata Komorowska, a warsztaty dr Daniel Cichy, który dokonał także konsultacji napisanych przez uczestników programu tekstów.

Przedmiotem recenzji były spektakle w ramach XX Bydgoskiego Festiwalu Operowego: Modest Musorgski – Chowańszczyzna i Przemysław Zych – Poíesis.

Materiały

Wybór dokumentacji audiowizualnej, będącej efektem działań prowadzonych przez Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca od 2010 roku.

Aktualne informacje na temat programu KPO oraz odpowiedzi na Państwa najważniejsze pytania znajdują się tutaj

 

This will close in 20 seconds