Instytut Muzyki i Tańca oraz Teatr Polski w Warszawie zapraszają do udziału w kolejnych warsztatach organizowanych w ramach półrocznego cyklu, którego celem jest spotkanie świata teatralnego i tanecznego oraz próba znalezienia wspólnego języka artystycznej ekspresji. Zapraszamy zawodowych aktorów dramatycznych nie posiadających przygotowania tanecznego do wzięcia udziału w warsztacie ruchu scenicznego prowadzonym przez choreografa i nauczyciela tańca Witolda Jurewicza.
Zajęcia odbędą się w dniach 19 lutego 2012 w godz.15.00-20.00 oraz 20 lutego w godz. 10.00-15.00 w sali prób Teatru Polskiego w Warszawie, ul. Karasia 2.
Zgłoszenia przyjmujemy do 14 lutego 2012 pod adresem mailowym: magdalena.mroz@teatrpolski.waw.plDodatkowe informacje: tel. 0 512 356 943.W zgłoszeniu prosimy o podanie numeru telefonu oraz krótkiej informacji na temat doświadczenia zawodowego. Udział w warsztacie jest bezpłatny. Od uczestników nie jest wymagane przygotowanie taneczne.
 Witold Jurewicz – nauczyciel tańca, choreograf,  reżyser, performer, wykładowca Akademii Muzycznej w Łodzi (kierunek:  choreografia), PPSKAK w Kaliszu i kursów instruktorskich w całym kraju.  Założyciel, dyrektor artystyczny i choreograf Teatru Tańca Alter. W  latach 1992-2008 dyrektor artystyczny Międzynarodowych Prezentacji  Współczesnych Form Tanecznych w Kaliszu. Autor programu nauczania tańca  współczesnego i teorii ruchu. Twórca techniki ruchu wykorzystującej  punkt podparcia jako podstawę do ruchu zgodnego z indywidualną motoryką  ciała. Współpracuje z teatrami dramatycznymi w całej Polsce, m.in.:  Teatrem im. Jaracza w Łodzi, Teatrem im. Bogusławskiego w Kaliszu,  Teatrem im. Słowackiego w Krakowie, Teatrem Polskim w Poznaniu, oraz  Teatrem im. Modrzejewskiej w Legnicy. Bierze udział w licznych  projektach tanecznych i teatralnych. Prowadzi warsztaty w kraju i  zagranicą.     
 
 Witold Jurewicz o warsztacie:  Zajęcia poświęcone będą pracy nad świadomością ruchową własnego ciała.  Zajmować się będziemy także ekonomiką ruchu dla poszczególnych ćwiczeń,  improwizacją ruchową oraz interpretacją ruchową słowa mówionego.
 
                    