Recenzje uczestników „Krytyki muzycznej 2.0” na MEAKULTURA – konkurs na najlepszą recenzję

Wersja do druku

Udostępnij

Uprzejmie informujemy o publikacji recenzji powstałych w ramach III edycji programu IMiT „Krytyka muzyczna 2.0” na łamach czasopisma internetowego MEAKULTURA.

Na łamach operowego numeru specjalnego MEAKULTURY, w którym znalazły się materiały z Forum Krytyki Operowej, a także w następnych numerach pisma, będą prezentowane recenzje pięciu młodych krytyków – uczestników programu IMiT i Forum Krytyki Operowej (9-11 maja 2013) towarzyszącego XX Bydgoskiemu Festiwalowi Operowemu.

III edycja programu IMiT „Krytyka muzyczna 2.0”, realizowana we współpracy z Opera Nova, obejmowała uczestnictwo w wykładzie inauguracyjnym wygłoszonym przez prof. Małgorzatą Komorowską, warsztatach krytyki operowej poprowadzonych przez dr Daniela Cichego oraz udział w panelach i wykładach Forum Krytyki Operowej. Przedmiotem recenzji były spektakle przedstawione w ramach XX Bydgoskiego Festiwalu Operowego: Modest Musorgski – Chowańszczyzna (09.05.2013, Spektakl Narodowego Akademickiego Teatru Wielkiego Opery i Baletu Republiki Białorusi) i Przemysław Zych – Poíesis (10.05. 2013, Spektakl Fundacji Operalnia).

Recenzje uczestników programu będą publikowane na łamach MEAKULTURA w porządku alfabetycznym. W numerze nr 75 zostały opublikowane recenzje autorstwa Marcina Boguckiego.

Serdecznie zapraszamy do udziału w ogłoszonym przez redakcję konkursie na najlepszą recenzję powstałą w ramach programu. Więcej informacji o konkursie na stronie www.meakultura.pl

Z recenzjami można zapoznać się także na stronie IMiT w zakładce „Materiały”/sekcja „Przeczytaj”).

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close