
Do otwartego konkursu w formule Open Call do Polskiej Sieci Tańca 2022 aplikowało sześćdziesięciu dwóch Wnioskodawców. Do Puli Sieci włączone zostały trzy nowe Wieczory.
Wykaz złożonych wniosków (w kolejności alfabetycznej wg nazwy Wnioskodawcy):
Lp. | Wnioskodawca | Tytuł Wieczoru |
1 | Agata Gregorkiewicz | BODYFULNESS |
2 | Agata Życzkowska, Fundacja Rozwoju Teatru 'NOWA FALA’ | Axiom of Choice, Extinction, WoDA: Waterfall of Dance/Democratic/Dialog Actions |
3 | Agnieszka Czichy | Liberi |
4 | Agnieszka Czichy | Co tu tak dudni |
5 | Agnieszka Kryst | Expiria |
6 | Aleksandra Borys | re-Imagining |
7 | Aleksandra Bożek-Muszyńska | Goździk w pustej muszli |
8 | Aleksandra Krajewska | Where Lost Things Go |
9 | Andrzej Adamczak | Nie czas by spać, Instynkt |
10 | Anna Mikuła | BRIGHT FUTURE |
11 | Anna Zglenicka | Solo na 4 kaski i stracony czas |
12 | Anna Zglenicka | MIRRORING / Win.Dows_38 |
13 | Artur Grabarczyk | de light |
14 | Barbara Bujakowska | Jestem miłością III |
15 | Bartosz Woszczyński, B’cause Dance Company | Do łez |
16 | Daniela Komędera- Miśkiewicz | Sticky Fingers Club |
17 | Daria Szymańska | Cienie Wieży |
18 | Filip Hylewicz | absolutist. |
19 | Fundacja „Kipisz” | Cudów nie będzie |
20 | Fundacja ArtTrakcja | SKIN HUNGER |
21 | Fundacja na Rzecz Kultury „Walizka” | Synesthesis |
22 | Fundacja Nowszego Teatru | ODYSEJA |
23 | Fundacja SmarT.eatr | Le Villi Ballady i Romanse |
24 | Fundacja Teatr o.de.la | Kraksa |
25 | Fundacja Teatr o.de.la | Ekstazy |
26 | Izabela Barska-Kaczmarczyk, Teatr Ziemi Rybnickiej | Ciało Moje |
27 | Izabella Nowacka | taniec o końcu świata |
28 | Jakub Szwed, Fundacja Sztukmistrze | Gradient |
29 | Jakub Szwed, Fundacja Sztukmistrze | 9.811 |
30 | Janusz Orlik | III Symfonia |
31 | Julia Dondziło | Grafeet |
32 | Kamil Joński, Teatr im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem | Chrobot, czyli Na Przełęczach Bezsensu |
33 | Katarzyna Pastuszak | ANATOMIE, LANDSCAPE BEFORE CATASTROPHE |
34 | Krzysztof Lubka | Jestem pedałem, zbyt długo się bałem |
35 | Magda Niedzielska | Humanimal |
36 | Magdalena Jędra | Złe ziele |
37 | Magdalena Kowala | Unbody |
38 | Małgorzata Mielech | Miss Liberty |
39 | Marek Szajnar | GLORIA | LUNAR |
40 | Maria Zimpel | Motions of Revolution |
41 | MICHAŁ ADAM GÓRAL | BLUSH |
42 | Michał Misza Czorny | Po drugiej stronie Wisły |
43 | Mikołaj Karczewski | Cornerstone |
44 | Monika Błaszczak | Święto Wiosny: Preludium |
45 | Monika Szpunar | PRZESADA |
46 | Olsztyński Teatr Tańca / Fundacja Tańca i Sztuki ARToffNIA | Poruszony Las |
47 | Olsztyński Teatr Tańca działający w ramach Fundacji Tańca i Sztuki ARToffNIA | MOA |
48 | Paulina Będkowska | We Are The Revolution |
49 | Paweł Łyskawa | White Rabbit |
50 | Paweł Sakowicz | Drama |
51 | Performat Production – Karolina Wycisk i Fundacja Performat | Mój ogon i ja |
52 | Piotr Stanek | Imaginary Archive |
53 | Purple Parrot Joanna Stasina | Café Müller |
54 | Purple Parrot Joanna Stasina | One Hundred Falls, illusions of shameless abundance |
55 | Sara Kozłowska | Porozmawiajmy o Nas |
56 | STOWARZYSZENIE ARTYSTÓW KOLEKTTACZ | FRAJDA GRANDA BZIK |
57 | Stowarzyszenie Koniński Teatr Tańca | Usłane balonami |
58 | Stowarzyszenie Teatralne A Part | Four More |
59 | Stowarzyszenie Upowszechniania Inicjatyw Kulturalnych Sztuka Nowa | Przestrzenie Kobro |
60 | Teatr ,,Baj Pomorski” | Become Human | Pestka |
61 | Tres Lunas Flamencas Dorota Dzięcioł | La distancia |
62 | Weronika Pelczyńska | Still Standing |
39 wniosków zostało odrzuconych ze względów formalnych. Uzasadnienie odrzucenia z powodu niedopełnienia kryteriów formalnych zawarto w Protokole oceny formalnej Otwartego Konkursu do Puli Polskiej Sieci Tańca 2022. Z tego względu wnioski te nie podlegały ocenie merytorycznej.
Protokół dostępny jest TUTAJ.
Członkowie Komisji Konkursowej przyjęli do oceny merytorycznej 23 wnioski.
25 kwietnia 2022 w formie online na platformie Teams odbyło się posiedzenie Komisji Konkursowej opiniującej złożone wnioski.
Skład Komisji opiniującej:
Karolina Garbacik – ekspertka zewnętrzna, choreografka, pedagog tańca, twórca i dyrektor festiwalu Kalejdoskop
Maria Miotk – ekspertka zewnętrzna, kuratorka Gdańskiego Festiwalu Tańca, tancerka, choreografka
Grzegorz Pańtak – reprezentant Rady Polskiej Sieci Tańca, tancerz, pedagog tańca, choreograf, współzałożyciel i wicedyrektor Kieleckiego Teatru Tańca
Komisja Konkursowa dokonując wyborów kierowała się poniższymi aspektami: prezentowana wartość artystyczna, zgodność z celami projektu, różnorodność repertuarowa, kompleksowość zgłaszanych Wieczorów, wysokość proponowanych warunków finansowych oraz możliwość realizacyjna.
Po dyskusji wyłonione zostały trzy wnioski, które otrzymały rekomendację do włączenia do Puli Polskiej Sieci Tańca 2022.
Zastępca Dyrektora Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca, Pan Karol Urbański, na podstawie rekomendacji Komisji, podjął ostateczną decyzję o włączeniu do Puli Polskiej Sieci Tańca 2022 poniższych Wieczorów:
Lp. | Wnioskodawca | Nazwa Wieczoru | Kategoria Wieczoru |
1 | Bartosz Woszczyński, B’cause Dance Company | Do łez | „duży” Wieczór |
2 | Magdalena Kowala | Unbody | „duży” Wieczór |
3 | Performat Production – Karolina Wycisk i Fundacja Performat | Mój ogon i ja | spektakl dla dzieci/familijny |
Wszystkim wnioskodawczyniom i wnioskodawcom dziękujemy za przesłane wnioski i już dziś zapraszamy serdecznie do aplikowania w kolejnych naborach organizowanych przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.