Wersja do druku

Udostępnij

Organizatorzy pierwszej edycji Targów Muzycznych MUSIC LAB wraz z redakcją „Rynku Muzycznego” postanowili w sposób szczególny zaznaczyć obecność przedstawicieli handlu muzycznego, dedykując im „Muzyczny biznes” – pierwsze w historii forum handlu detalicznego. 25 października 2013 r. uwaga całej branży skupi się w Poznaniu, bo wtedy właśnie nastąpi przełomowy moment dla przedstawicieli handlu detalicznego oraz dystrybutorów instrumentów oraz sprzętu muzycznego

Wymiana informacji, rozwój kompetencji sprzedażowych i realna ocena kondycji rynku – to główne priorytety pierwszego w Polsce Forum handlu detalicznego „Muzyczny biznes”, jaki  przy okazji Targów Muzycznych Music Lab zostanie zorganizowany przez  „Rynek Muzyczny”.
Targi branżowe to doskonała okazja, aby zainicjować profesjonalny dyskurs branży muzycznej zogniskowany wokół handlu, polskiego rynku oraz perspektyw jego rozwoju.
Konferencja poświęcona handlowi w branży muzycznej odbędzie się pierwszego dnia targów, w piątek – 25 października, a więc w dniu dla profesjonalistów. Trzy części konferencji dotyczyć będą kolejno: sytuacji na polskim rynku muzycznym; organizacji miejsca sprzedaży oraz pracy z konsumentem. Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarówno sprzedawców, jak i właścicieli sklepów muzycznych oraz dostawców, czyli dystrybutorów i producentów. Wśród zaproszonych gości znajdą się również specjaliści ds. handlu i marketingu oraz trenerzy z zakresu obsługi klienta.

 

Więcej:
www.rynekmuzyczny.com

www.targimuzyczne.pl