„Krytyka muzyczna 2.0” – recenzje uczestników warsztatów krytyki operowej

Wersja do druku

Udostępnij

Zapraszamy do zapoznania się z recenzjami uczestników III edycji programu IMiT „Krytyka muzyczna 2.0”, który poświęcony był krytyce operowej.

III edycja programu IMiT „Krytyka muzyczna 2.0”, realizowana we współpracy z Opera Nova, odbyła się w dniach 9 – 11 maja 2013 roku w Bydgoszczy. Program obejmował uczestnictwo w wykładzie inauguracyjnym, warsztatach oraz udział w panelach i wykładach Forum Krytyki Operowej zorganizowanego przez Opera Nova w ramach XX Bydgoskiego Festiwalu Operowego.

Wykład inauguracyjny poprowadziła prof. Małgorzata Komorowska, a warsztaty dr Daniel Cichy, który dokonał także konsultacji napisanych przez uczestników programu tekstów. Opiekunem grupy pięciu zakwalifikowanych do programu w drodze konkursowej uczestników był dr Rafał Ciesielski.

Efektem realizacji programu jest publikacja recenzji napisanych przez uczestników programu. Przedmiotem recenzji były spektakle przedstawione w ramach XX Bydgoskiego Festiwalu Operowego: Modest Musorgski – Chowańszczyzna (09.05.2013, Spektakl Narodowego Akademickiego Teatru Wielkiego Opery i Baletu Republiki Białorusi) i Przemysław Zych – Poíesis (10.05. 2013, Spektakl Fundacji Operalnia).

Utwór Przemysława Zycha – Poíesis został dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Kolekcje” – priorytet „Zamówienia kompozytorskie”, realizowanego przez Instytut Muzyki i Tańca.

Z recenzjami można zapoznać się na stronie IMiT w zakładce „Materiały”/sekcja „Przeczytaj”).

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Close