Wersja do druku

Udostępnij

Szanowni Państwo,

1. W związku z licznymi prośbami o wydłużenie terminu składania sprawozdań informujemy, że można je składać w systemie WITKAC do 14 lutego 2025 r.

2. Sprawozdanie w formie papierowej (wygenerowane z systemu Witkac) należy doręczyć w ciągu 7 dni od dnia złożenia go w systemie. Jednocześnie dziękujemy za sprawozdania, które złożyli Państwo w terminie.

3. Podczas wypełniania modułu sprawozdawczego w systemie Witkac, prosimy o wpisanie w pole opisowe w CZĘŚĆ A. SPRAWOZDANIE Z RZECZOWEJ REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘCIA, pkt 2. Sprawozdanie z rzeczowej realizacji Przedsięwzięcia wraz z materiałami dokumentującymi zrealizowanie Przedsięwzięcia zgodnie z Umową, informacji o tym, że projekt był realizowany zgodnie z aneksem / złożonym wnioskiem o aneks. Wszystkie wnioski o zmiany w umowie (np. harmonogram, lokalizację itd.), są rozpatrywane na etapie oceny sprawozdań.

4. informujemy, że Przedsięwzięcia, które otrzymały wsparcie w trybie odwoławczym, mogą być realizowane do dnia 30 czerwca 2025 r.

5. W przypadku projektów, na które nie zostały zawarte jeszcze umowy, wniosek o aneks dotyczący przedłużenia terminu realizacji Przedsięwzięcia prosimy dostarczyć wraz z umową i załącznikami do siedziby NIMiT ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa do dnia 28 lutego 2025 r.

Aneksowanie umożliwi wprowadzenie zmian w harmonogramie realizacji projektów. Dokumenty wymagane do aneksowania umowy:

  • pismo z prośbą o aneks, adresowane do p.o. Dyrektora Lecha Dzierżanowskiego, podpisane przez osobę umocowaną do reprezentacji wnioskodawcy (OOW),
  • zaktualizowany harmonogram w formie tabeli (dokument w PDF) parafowany.