Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. ds. kontroli przedsięwzięć
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
· prowadzenie kontroli przedsięwzięć (kontrola zza biurka), w szczególności: weryfikacja realizacji zakresu rzeczowego projektu, wskaźników wykonania, dokumentacji związanej z realizacją przedsięwzięcia (formalnej oraz merytorycznej), działań informacyjno-promocyjnych;
· sprawdzanie zrealizowanych przedsięwzięć pod kątem zgodności z prawem, w tym w zakresie zamówień publicznych, pomocy publicznej, podwójnego finansowania, zasady Nie czyń poważnych szkód (DNSH);
· odczytywanie raportów z narzędzia informatycznego Arachne oraz aplikacji SKANER;
· dokonywanie oceny kwalifikowalności wydatków (finansowo-merytorycznej);
· prowadzenie weryfikacji procedur wewnętrznych ostatecznych odbiorców wsparcia wymaganych w związku z realizowanym przedsięwzięciem;
· sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych i rekomendacji oraz monitorowanie stanu ich wypełnienia;
· sporządzanie planów kontroli;
· przekazywanie do właściwego zespołu informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia;
· inne czynności związane z zadaniami zespołu ds. kontroli określone przez dyrekcję, instytucje nadrzędne;
· współpraca z innymi zespołami zaangażowanymi w prace przy projekcie.
Wymagania niezbędne:
· wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, prawo, ekonomia lub pokrewne).
· doświadczenie w kontroli projektów, audycie, ewaluacji lub pracy z funduszami publicznymi/UE.
· znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, pomocy publicznej i zasad kwalifikowalności wydatków.
· umiejętność analizy dokumentów projektowych i oceny wskaźników realizacji.
· umiejętność przygotowywania raportów, zaleceń i planów kontroli.
· dobra znajomość pakietu MS Office;
· samodzielność, rzetelność i dobra organizacja pracy.
· umiejętność współpracy w zespole i komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
· mile widziana znajomość narzędzi Arachne i SKANER
Oferujemy:
· pracę w niedużym, zaangażowanym zespole,
· możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
· dogodną lokalizację biura – przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik
Rodzaj umowy:
· umowa zlecenie
Czas trwania umowy:
· do 31.12.2025
Wymiar etatu:
· pełen etat
Tryb pracy:
· praca hybrydowa
Wymagane dokumenty:
CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych. Dokumenty należy przesłać na adres mailowy: hr@nimit.pl
Prosimy o wpisanie w temacie maila: „rekrutacja specjalista/specjalistka ds. kontroli przedsięwzięć”
Uprzejmie informujemy, że na rozmowę kwalifikacyjną zapraszamy tylko wybranych kandydatów/wybrane kandydatki.
Narodowy Instytut Muzyki i Tańca (NIMiT) jest pracodawcą równych szans. Wszystkie aplikacje rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Prosimy o zawarcie w CV oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca w Warszawie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) oraz Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z roku 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.)”
Jeśli jest Pani/Pan zainteresowany rozpatrywaniem Pani/Pana kandydatury w późniejszych rekrutacjach prosimy o dopisanie w CV oświadczenia o następującej treści:
„Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
Uprzejmie informujemy, że na rozmowę kwalifikacyjną zaprosimy tylko wybranych kandydatów.