
Program skierowany jest do absolwentów Podyplomowych Studiów Menedżer Kultury organizowanych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Jego celem jest stworzenie możliwości rozwoju w zakresie kompetencji menedżerskich oraz wiedzy praktycznej dotyczącej zarządzania instytucją artystyczną.
W ramach programu przewidywane jest zorganizowanie czterech dwu-, maksymalnie trzydniowych wyjazdów na terenie Polski. Podczas każdego wyjazdu planowane są:
- Wizyta studyjna w siedzibie renomowanej instytucji artystycznej (Partnera Programu), w ramach której uczestnicy Programu będą mieli możliwość zapoznania się ze szczegółami funkcjonowania instytucji, a także spotkania z członkiem jej kadry zarządzającej.
- Wykład z zakresu zarządzania instytucją artystyczną, poszerzający wiedzę zdobytą w ramach Podyplomowych Studiów Menedżer Kultury prowadzonych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Udział w programie jest bezpłatny.
Rekrutację do udziału w programie prowadzi Szkoła Główna Handlowa w Warszawie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej: https://forms.office.com/e/UFtHc2Swni
Szczegółowy harmonogram i plan wyjazdów zostanie wkrótce opublikowany na stronie Instytutu.