
Fot. Beata Jarzębska
Fot. Beata Jarzębska
Dyrektor Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca
Managerka kultury, teatrolog z wieloletnim doświadczeniem z branży finansowej. Zarządzanie kulturą, promowanie jej i szukanie synergii z biznesem – to jej największe pasje zawodowe.
W latach 2005–2013 współpracowała przy produkcji projektów kulturalnych m.in. z Instytutem Adama Mickiewicza, Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina, Orkiestrą Sinfonia Varsovia, Stowarzyszeniem im. Ludwiga van Beethovena, Gdańskim Teatrem Szekspirowskim i Teatrem Nowym w Poznaniu.
W latach 2012–2020 pracowała w strukturach Santander Bank Polska. W 2019 roku prowadziła proces rebrandingu marki BZWBK. Zarządzała komunikacją relacyjną w zakresie działań sponsoringowych, opracowywania strategii komunikacji, kreowania projektów budujących wizerunek marki.
Jest autorką projektu Santander Orchestra, w ramach którego młodzi muzycy mają możliwość rozwijania swoich umiejętności pod okiem wybitnych tutorów i dyrygentów i biorą udział w zajęciach, które przygotowują ich do świadomego i odpowiedzialnego kierowania karierą. Kierowała również organizacją i komunikacją takich projektów jak UEFA Champions League, BZWBK Press Foto, Hans Zimmer Tour czy koncert Davida Gilmoura w ramach Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016.
Kładzie silny nacisk na edukację środowisk artystycznych w zakresie zarządzania, marketingu i komunikacji oraz na działania wspierające stosowanie nowych technologii w kulturze.