Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko specjalista/specjalistka ds. wydawniczych.

Wersja do druku

Udostępnij

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • redakcja i korekta językowa tekstów publikowanych na stronach internetowych;
  • publikowanie materiałów, informacji, zdjęć, grafik i innych plików multimedialnych za pomocą systemu CMS na stronach www i portalach prowadzonych przez instytut;
  • tworzenie i zamawianie tekstów (np. recenzje, relacje, eseje, felietony, teksty naukowe) na temat polskiego tańca i wydarzeń tanecznych w Polsce;
  • pozyskiwanie informacji o archiwalnych i bieżących wydarzeniach artystycznych od artystów, zespołów, instytucji artystycznych oraz instytucji edukacji artystycznej z zakresu tańca i ich opracowywanie na potrzeby portali tematycznych dotyczących tańca;
  • pozyskiwanie materiałów graficznych na potrzeby portali tematycznych dotyczących tańca oraz do publikacji;
  • przygotowywanie dokumentacji na temat historii zespołów, instytucji artystycznych, przebiegu karier zawodowych artystów sztuki tańca;
  • aktualizowanie bazy wiedzy na potrzeby portali o tematyce sztuki tańca;
  • prowadzenie kalendarium jubileuszy artystów, zespołów i instytucji artystycznych;
  • przeprowadzanie wywiadów z przedstawicielami środowiska tanecznego w Polsce i na świecie z wykorzystaniem różnych technik audiowizualnych oraz redagowanie i autoryzacja wywiadów;
  • redakcja merytoryczna, językowa i techniczna publikacji;
  • prowadzenie i koordynacja procesów wydawniczych;
  • współpraca z autorami, redaktorami, korektorami, składaczami, grafikami i drukarniami;
  • przygotowywanie umów i dokumentów rozliczeniowych z osobami fizycznymi i instytucjami kultury/organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami;
  • merytoryczna ocena i odbiór prac realizowanych w ramach umów;
  • archiwizacja dokumentów i plików;
  • prowadzenie działań promocyjnych dotyczących publikacji wydanych przez Instytut;
  • sprzedaż publikacji oraz prowadzenie rozliczeń;
  • weryfikowanie dokumentów i materiałów pod kątem zgodności z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: kulturoznawstwo, filologia polska, dziennikarstwo/media, historia sztuki, teatrologia, taniec)
  • wiedza na temat współczesnego życia tanecznego w Polsce (instytucje, artyści, wydarzenia);
  • doskonała znajomość zasad poprawnej polszczyzny, edycji i korekty tekstu;
  • znajomość środowiska pracy CMS (ze szczególnym uwzględnieniem systemu WordPress);
  • doświadczenie w pisaniu oraz redagowaniu tekstów i artykułów informacyjnych i promocyjnych;
  • doświadczenie w redagowaniu portali i witryn internetowych;
  • umiejętność przeprowadzania wywiadów;
  • podstawowa znajomość przepisów o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
  • doświadczenie w komunikacji i promocji internetowej, w tym poprzez social media (Facebook);
  • znajomość środowiska MS Office 365;
  • znajomość języka angielskiego (poziom minimum B1) umożliwiająca codzienną współpracę z tłumaczem;
  • umiejętność pozyskiwania informacji na temat sztuki tańca i środowiska tanecznego;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • łatwość nawiązywania kontaktów;
  • zaangażowanie, kreatywność, samodzielność;
  • rzetelność i bardzo dobra organizacja pracy.

Mile widziane:

  • ukończone studia podyplomowe z zakresu teorii tańca;
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru kultury;
  • znajomość obsługi kasy fiskalnej;
  • znajomość pakietu Adobe (ze szczególnym uwzględnieniem programu InDesign).

Oferujemy:

  • zatrudnienie na pełny etat w państwowej instytucji kultury;
  • dofinansowanie do pakietów medycznych;
  • dofinansowanie do wypoczynku urlopowego;
  • możliwość zakupu kart sportowych na preferencyjnych warunkach;
  • pracę w niedużym, zaangażowanym zespole;
  • dogodną lokalizację biura – przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik;
  • możliwość pracy przy ciekawych projektach z obszaru kultury.

Wymagane dokumenty:

  • CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: hr@nimit.pl do 28 kwietnia 2024 roku.

Prosimy o wpisanie w temacie maila: „rekrutacja specjalista/specjalistka ds. wydawniczych”.

Uprzejmie informujemy, że na rozmowę kwalifikacyjną zaprosimy tylko wybranych kandydatów.

Prosimy o zawarcie w CV oświadczenia o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca w Warszawie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) oraz Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z roku 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.)”

Jeśli jest Pani/Pan zainteresowany rozpatrywaniem Pani/Pana kandydatury w późniejszych rekrutacjach prosimy o dopisanie w CV oświadczenia o następującej treści:

„Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”